Kotva
Tisk
Sitemap
Mapa webu

Aktuální informace k postupnému otevírání školy

Zobrazeno: 1111x
Věnujte, prosím, pozornost veškerým informacím, které se týkají postupného otevírání školy!!!

Činnost mateřské školy je s výjimkou činnosti internátu mateřské školy obnovena k 11. květnu 2020. Doba provozu mateřské školy bude stejná jako před přerušením provozu. Prosím rodiče dětí, které do mateřské školy nastoupí, aby se informovali o přijatých hygienických opatřeních.

 

Činnost základní školy včetně internátu bude obnovena pro vycházející ročník od 11. května 2020 jako příprava pro přijímací zkoušky na střední školu. K účasti na přípravě na přijímací zkoušky, ke stravování, případně k ubytování na internátu je třeba se přihlásit do 7. 5. 2020. Přihlášení je možné i e-mailem. Připravujeme obnovení činnosti 1. stupně základní školy od 25. května 2020. Přítomnost žáků ve škole zůstává do konce školního roku nepovinná.

Pokud má zákonný zástupce o docházku žáka do školy zájem, je povinen přihlásit žáka k docházce do školy, případně i ke stravování, do internátu i do družiny.  Informaci posílejte na e-mail třídního učitele. V případě žáků 1. stupně do 18. 5. 2020; v případě žáků vycházejícího ZŠ ročníku do 7. 5. 2020.

Přítomnost žáka ve školní družině je do konce školního roku zdarma. Ranní družina není poskytována.

 

Činnost střední školy je obnovena s omezením pouze na žáky končících ročníků (příprava k závěrečným a maturitním zkouškám) od 11. května 2020. K tomuto datu je obnovena i činnost internátu střední školy. Pokud máte zájem, přihlaste se ke školní docházce, do internátu a ke stravování (stačí e-mail) do 7.5.2020.

Hygienická pravidla:

Vstup do budovy školy je umožněn pouze žákům a zaměstnancům s výjimkou doprovázející osoby u dítěte z mateřské školy. Ta se v prostorách mateřské školy pohybuje vždy v roušce, a to pouze po nezbytně nutnou dobu (zejména předání, vyzvednutí dítěte).

·         Doporučuje se, aby zákonní zástupci zvážili rizikové faktory, pokud dítě nebo žák patří do rizikové skupiny, a rozhodli o účasti dítěte nebo žáka ve škole s tímto vědomím.

·         Před nástupem dítěte, nebo žáka do školy jsou rodiče žáka povinnosti podepsat čestné prohlášení a seznámení (viz. níže).

·         Žáky ZŠ a SŠ před školou vyzvedává pověřený pedagogický pracovník

·         Všechny děti a žáci jsou při příchodu do školy kontrolováni na příznaky COVID 19.

·         Všichni žáci i zaměstnanci školy nosí ve společných prostorách roušky.

·         Každý žák bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky a sáček na uložení roušky.

·         Škola je oprávněna vymezit prostory, ve kterých se žáci mohou pohybovat.

·         Po příchodu do třídy musí každý použít dezinfekci na ruce. Doporučuje se i předchozí umytí rukou (důkladně 20 až 30 sekund vodou a tekutým mýdlem).

·         Složení skupin stanoví ředitel školy s ohledem na předměty či zkoušky v rámci závěrečné zkoušky, maturitní zkoušky.

·         Maximální počet žáků ve skupině je 15 s tím, že je nezbytné dodržet zásadu jeden žák v lavici ve třídě.

·         Připouští se střídání více vyučujících u jedné skupiny žáků, pokud je to nezbytné ve vztahu k přípravě na zkoušku.

·         V průběhu pobytu ve třídě nemusí žáci ani pedagogové nosit roušku, pokud je zachován rozestup 2 metryPokud dochází k bližšímu kontaktu (např. při skupinové práci), musí se roušky nosit i ve třídě!

·         Při sejmutí roušky si každý žák ukládá svou roušku do sáčku.

·         Žáci si po každém konzultačním bloku vydezinfikují nebo umyjí ruce ve své třídě.

·         V každé třídě je nezbytné často větrat (minimálně jednou za hodinu po dobu 5 min).

·         Škola vede evidenci o docházce žáků do školy. Nepřítomnost žáků je omluvena.

·         Bude umožněna realizace praktického vyučování pro žáky posledních ročníků střední školy v souvislosti s přípravou na závěrečnou nebo maturitní zkoušku.

Žák je povinen dodržovat stanovená hygienická pravidla; jejich opakované nedodržování, po prokazatelném upozornění zákonného zástupce v případě nezletilého žáka, je důvodem k nevpuštění žáka do školy, resp. k vyřazení žáka z přípravy.

 

Rámcová pravidla pro poskytování školního stravování v zařízení školního stravování

•       Rodiče nezletilých žáků a zletilí žáci se musí ke stravování přihlásit a musí předem zaplatit slavné. Odhlašování stravování je beze změn.

•       Pokrmy vydává personál včetně čistých příborů. Strávníci si sami jídlo a pití nenabírají a neberou si ani příbory.

•       V případné frontě na výdej jídla jsou zajištěny rozestupy 2 metry.

•       Strávník sedí sám u stolu.

•       Rouška se odkládá pouze při samotné konzumaci jídla a pití, a to do vlastního sáčku.

•       Před vstupem do jídelny si každý umyje ruce či použije dezinfekci na ruce.

Vstup do žákovské jídelny je povolen pouze dětem, žákům a zaměstnancům vykonávajícím dozor. Ostatní zaměstnanci se stravují výhradně v jídelně pro zaměstnance." 

 

PDF souborČESTNÉ PROHLÁŠENÍ o neexistenci příznaků infekčního onemocnění

 

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.