Vstup do žákovské jídelny je povolen pouze dětem, žákům a zaměstnancům vykonávajícím dozor. Ostatní zaměstnanci se stravují výhradně v jídelně pro zaměstnance."
Aktuální informace k postupnému otevírání školy
Zobrazeno: 1111x
Věnujte, prosím, pozornost veškerým informacím, které se týkají postupného otevírání školy!!!
Činnost mateřské školy je s výjimkou činnosti internátu mateřské školy obnovena k 11. květnu 2020. Doba provozu mateřské školy bude stejná jako před přerušením provozu. Prosím rodiče dětí, které do mateřské školy nastoupí, aby se informovali o přijatých hygienických opatřeních.
Činnost základní školy včetně internátu bude obnovena pro vycházející ročník od 11. května 2020 jako příprava pro přijímací zkoušky na střední školu. K účasti na přípravě na přijímací zkoušky, ke stravování, případně k ubytování na internátu je třeba se přihlásit do 7. 5. 2020. Přihlášení je možné i e-mailem. Připravujeme obnovení činnosti 1. stupně základní školy od 25. května 2020. Přítomnost žáků ve škole zůstává do konce školního roku nepovinná.
Pokud má zákonný zástupce o docházku žáka do školy zájem, je povinen přihlásit žáka k docházce do školy, případně i ke stravování, do internátu i do družiny. Informaci posílejte na e-mail třídního učitele. V případě žáků 1. stupně do 18. 5. 2020; v případě žáků vycházejícího ZŠ ročníku do 7. 5. 2020.
Přítomnost žáka ve školní družině je do konce školního roku zdarma. Ranní družina není poskytována.
Činnost střední školy je obnovena s omezením pouze na žáky končících ročníků (příprava k závěrečným a maturitním zkouškám) od 11. května 2020. K tomuto datu je obnovena i činnost internátu střední školy. Pokud máte zájem, přihlaste se ke školní docházce, do internátu a ke stravování (stačí e-mail) do 7.5.2020.
Hygienická pravidla:
Vstup do budovy školy je umožněn pouze žákům a zaměstnancům s výjimkou doprovázející osoby u dítěte z mateřské školy. Ta se v prostorách mateřské školy pohybuje vždy v roušce, a to pouze po nezbytně nutnou dobu (zejména předání, vyzvednutí dítěte).
· Doporučuje se, aby zákonní zástupci zvážili rizikové faktory, pokud dítě nebo žák patří do rizikové skupiny, a rozhodli o účasti dítěte nebo žáka ve škole s tímto vědomím.
· Před nástupem dítěte, nebo žáka do školy jsou rodiče žáka povinnosti podepsat čestné prohlášení a seznámení (viz. níže).
· Žáky ZŠ a SŠ před školou vyzvedává pověřený pedagogický pracovník
· Všechny děti a žáci jsou při příchodu do školy kontrolováni na příznaky COVID 19.
· Všichni žáci i zaměstnanci školy nosí ve společných prostorách roušky.
· Každý žák bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky a sáček na uložení roušky.
· Škola je oprávněna vymezit prostory, ve kterých se žáci mohou pohybovat.
· Po příchodu do třídy musí každý použít dezinfekci na ruce. Doporučuje se i předchozí umytí rukou (důkladně 20 až 30 sekund vodou a tekutým mýdlem).
· Složení skupin stanoví ředitel školy s ohledem na předměty či zkoušky v rámci závěrečné zkoušky, maturitní zkoušky.
· Maximální počet žáků ve skupině je 15 s tím, že je nezbytné dodržet zásadu jeden žák v lavici ve třídě.
· Připouští se střídání více vyučujících u jedné skupiny žáků, pokud je to nezbytné ve vztahu k přípravě na zkoušku.
· V průběhu pobytu ve třídě nemusí žáci ani pedagogové nosit roušku, pokud je zachován rozestup 2 metry. Pokud dochází k bližšímu kontaktu (např. při skupinové práci), musí se roušky nosit i ve třídě!
· Při sejmutí roušky si každý žák ukládá svou roušku do sáčku.
· Žáci si po každém konzultačním bloku vydezinfikují nebo umyjí ruce ve své třídě.
· V každé třídě je nezbytné často větrat (minimálně jednou za hodinu po dobu 5 min).
· Škola vede evidenci o docházce žáků do školy. Nepřítomnost žáků je omluvena.
· Bude umožněna realizace praktického vyučování pro žáky posledních ročníků střední školy v souvislosti s přípravou na závěrečnou nebo maturitní zkoušku.
Žák je povinen dodržovat stanovená hygienická pravidla; jejich opakované nedodržování, po prokazatelném upozornění zákonného zástupce v případě nezletilého žáka, je důvodem k nevpuštění žáka do školy, resp. k vyřazení žáka z přípravy.
Rámcová pravidla pro poskytování školního stravování v zařízení školního stravování
• Rodiče nezletilých žáků a zletilí žáci se musí ke stravování přihlásit a musí předem zaplatit slavné. Odhlašování stravování je beze změn.
• Pokrmy vydává personál včetně čistých příborů. Strávníci si sami jídlo a pití nenabírají a neberou si ani příbory.
• V případné frontě na výdej jídla jsou zajištěny rozestupy 2 metry.
• Strávník sedí sám u stolu.
• Rouška se odkládá pouze při samotné konzumaci jídla a pití, a to do vlastního sáčku.
• Před vstupem do jídelny si každý umyje ruce či použije dezinfekci na ruce.
ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ o neexistenci příznaků infekčního onemocnění