Úřední deska
ÚŘEDNÍ DESKA
Informace pro veřejnost zveřejněné na základě zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím a v souladu s Vyhláškou č. 515 č. 515 / 2020 Sb. O struktuře informací zveřejněných o povinném subjektu a o osnově popisu úkonů vykonávaných v rámci agendy a ve znění Vyhlášky č. 275 / 2021 Sb., s účinností dnem 1. srpna 2021:
1. Název:
Střední škola, základní škola a mateřská škola pro sluchově postižené, Praha 5, Holečkova 4
2. Důvod a způsob založení:
Organizace je zřizována Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy, Karmelitská 7, 118 12 Praha 1 – Malá Strana.
Předmět činnosti školy je vymezen zákonem 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním a vyšším odborném a jiném vzdělávání (Školský zákon), ve znění pozdějších předpisů.
3. Organizační struktura:
Identifikátor právnické osoby: 600 171 426
Vnitřní organizace školy je dána vnitřním předpisem – Organizační řád.
Organizace se člení na organizační úseky uvedené v Rejstříku škol:
Mateřská škola
Základní škola
Střední škola
Školní družina
Internát
Speciálně pedagogické centrum
Školní jídelna
4. Kontaktní spojení:
4.1. Kontaktní poštovní adresa
Střední škola, základní škola a mateřská škola pro sluchově postižené
Holečkova 104/4
Praha 5 – 150 00
(tato kontaktní poštovní adresa je jedinou)
4.2. Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Osobní návštěvy jsou možné jen na této (výše uvedené) adrese.
4.3. Úřední hodiny jsou:
Pondělí až pátek od 8:00 do 14:00 hodin
4.4. Telefonní čísla:
+420 226 299 321 – telefonní ústředna
+420 226 299 322 - ředitel školy
+420 226 299 355 - statutární zástupkyně ředitele školy
+420 226 299 319 - sociální pracovník
4.5. Adresa internetových stránek:
www.skolaholeckova.cz
4.6. Adresa podatelny:
Sekretariát ředitele, 2. patro, č. dveří 2015
Žádosti se podávají:
· osobně či písemně
· poštou
· datovou schránkou
· elektronicky
Přijímané nosiče: CD, DVD, Flash disk
4.7. E-mail adresa skoly.sp@post.cz
je jedinou e-mail adresou pro tyto účely.
4.8. Datová schránka
Bm59573
je jedinou datovou schránkou školy.
5. Bankovní spojení
Česká národní banka, číslo účtu 1134051/0710
IBAN CZ14 0710 0000 0000 0113 4051
6. IČO
48134368
7. DPH
Škola není plátcem DPH.
8. Dokumenty
8.1. Seznam hlavních dokumentů
Školní řád
Provozní řád
Spisový řád
Školní vzdělávací programy střední školy všech oborů
Školní vzdělávací programy základní školy
Školní vzdělávací programy mateřské školy
Školní vzdělávací program družiny
Zřizovací listina
Organizační řád
Směrnice
8.2. Rozpočet
Škola je přímo řízenou příspěvkovou organizací Ministerstva školství. Rozpočet přidělený škole zřizovatelem pro rok 2023 je:
NIV | 97 711 311,- Kč |
Z toho MP | 59 768 606,- Kč |
Z toho ostatní běžné výdaje | 32 942 705,- Kč |
Výnosy z v. č. - plán | 1 600 000,- Kč |
9. Žádosti o informace
Se podávají v sekretariátu ředitele školy způsobem a v hodinách uvedených v bodě 4
10. Příjem podání a podnětů
Se podávají v sekretariátu ředitele školy způsobem a v hodinách uvedených v bodě 4
11. Předpisy
Nejdůležitější používané předpisy jsou k nahlédnutí v sekretariátu ředitele školy.
11.1. Legislativa
· Zákon č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím
· Zákon č. 500/2004 Sb. Správní řád
· Zákon č 561/2004 Sb. Školský zákon
· Zákon č 563/2004 Sb. Zákon o pedagogických pracovnících
· Zákon č 250/2000 Sb. O rozpočtových pravidlech
· Vyhláška č 14/2005 Sb. O předškolním vzdělávání
· Vyhláška č. 16/2005 Sb. O organizaci školního roku
· Vyhláška č. 27/2016 Sb. O vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných
· Vyhláška č. 48/2005 Sb.o základním vzdělávání a některých náležitostech plnění povinné školní docházky
· Vyhláška č. 72/2005 Sb. o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních
· Vyhláška č. 107/2005 Sb. o školním stravování
· Zákon č. 110/2019 Sb. O zpracování osobních údajů.
11.2. Vydané právní předpisy
Směrnice č. 12 – 2012 O svobodném přístupu k informacím
Ze dne 01. 08. 2012 novelizována k 01. 09. 2021 v souladu s novelou Vyhlášky 515/2020 Sb.
12. Úhrady za poskytování informací
Stejnopis vysvědčení se vydává na základě písemné žádosti podepsané žadatelem a adresované na ředitelství školy.
Žádost je možné též zasílat elektronickou poštou a podepsat ji při převzetí vysvědčení. V žádosti žadatel uvede jméno a příjmení (za studia a současné), třídu, školní rok a jméno třídního učitele.
Za stejnopis vysvědčení, výučního listu, maturitního vysvědčení je stanoven poplatek ve výši 100,– Kč, v případě zaslání poštou 170,- Kč.
Termín pro vyřízení žádosti se řídí zákonem 500/2004 Sb. – Správní řád v platném znění.
Způsob úhrady poplatku - hotově do pokladny školy.
13. Licence
Škola nepoužívá ani nemá žádné licenční smlouvy ani licence.
Výsledky zápisu do 1. třídy ZŠ pro školní rok 2023/2024
Výsledky přijímacích pohovorů na SOU a OU pro školní rok 2023/2024
Výsledky přijímacích zkoušek na SOŠ pro školní rok 2023/2024
Výsledky zápisu do MŠ pro školní rok 2023/2024
Stanovení výše úplaty za stravování od 1. 10. 2023
...